Comunicació canvi titular o administrador instal·lació juvenil


Descripció del tràmit:
El tràmit consisteix en la comunicació del canvi del nom de la persona física o jurídica titular i/o administradora d'una instal·lació juvenil ja inscrita al Registre (casa de colònies, granja escola, aula de natura, alberg de joventut, campament juvenil) acompanyada d'una declaració responsable de la persona titular.
Com es pot tramitar?:
- Electrònicament: aquest tràmit requereix d'autenticació prèvia i signatura digital, de manera que és necessari disposar d'un certificat digital reconegut per l'Agencia Catalana de Certificació (CatCert), com ara IdCAT, DNI electrònic, Camerfirma, FNMT, Firma Professional, etc.

A la tramitació caldrà que adjunteu el corresponent formulari correctament emplenat i signat digitalment, que podeu descarregar-vos a l'apartat "impresos del tràmit".

- Presencialment: podeu presentar l'imprès en format paper, correctament emplenat i signat, a les oficines del Consell Comarcal. Podeu descarregar-vos el model corresponent a l'apartat "impresos del tràmit"
Quan es pot sol·licitar?:
En qualsevol moment.
Requisits previs:
Disposar de la documentació acreditativa corresponent.
Quin cost té i com es pot fer el pagament?:
És gratuït.
Quin és l'efecte del silenci administratiu?:
No s'aplica el Silenci Administratiu
Quines vies de reclamació existeixen?:
Definides en el reglament del Registre comarcal
Altra informació d'interès:
El dia 23/02/2022, entra en vigor el Decret 16/2022 sobre el nou reglament d'instal·lacions juvenils. Us facilitem l'enllaç al nou tràmit de comunicació i registre d'instal·lacions juvenils del Canal Empresa. Ja no caldrà tramitar-ho al Consell Comarcal.

Podeu tramitar-ho mitjançant el següent enllaç al Canal Empresa.